Transsmart Integratie

Als maakbedrijf wilt u uw producten snel, veilig en efficiënt leveren aan uw klant. Met de logistieke verzendsoftware van Transsmart legt u de logistieke verbinding tussen webshop, magazijn, vervoerders en klanten. Door Ridder iQ te integreren met het Transsmart systeem bent u verzekerd van een efficiënt logistiek proces.

Transsmart is een shipping en delivery managementoplossing die zoals gezegd de logistieke verbinding legt tussen u, uw leveranciers én uw klanten. Transsmart is gekoppeld aan ruim 50 e-commerce, ERPen WMS-systemen en met meer dan 300 vervoerders in 150 landen wereldwijd. Transsmart helpt uw verzendproces sneller, inzichtelijker, flexibeler én goedkoper te maken van het moment dat de order wordt geplaatst tot en met de levering van het pakket.

Optimaliseer uw front-end en back-end

Transsmart biedt u verschillende oplossingen op het gebied van zowel uw front-end als uw back-end. Deze oplossingen zijn onafhankelijk van elkaar te gebruiken en zijn opgedeeld in twee producten: SmartCheckout en SmartShipping. Waar SmartCheckout uw front-end automatiseert op het gebied van verzendopties en locatieselectie, automatiseert Smartshipping uw back-end. SmartShipping biedt ondersteuning op gebied van onder andere factuurcontrole, transportkostenreductie, zendingen boeken, het bepalen van de verzendkosten, retourkosten verlagen, track & trace en meer. Meer weten over deze en overige oplossingen van Transsmart? Bezoek dan www.transsmart.com.

Integreer Transsmart met Ridder iQ

Het is mogelijk uw Transsmartsysteem te koppelen aan uw Ridder iQ ERP-systeem via de Ridder iQ Transsmart Integratie. Deze integratie zorgt ervoor dat uw gehele verzendproces geautomatiseerd wordt. Informatiewisseling tussen beide systemen vindt automatisch plaats.

Zo werkt de Ridder iQ Transsmart Integratie

De integratie tussen Ridder iQ en Transsmart werkt simpel en snel. Bij het aanmaken van een nieuwe zending in Ridder iQ vult u de voor Transsmart bestemde velden in. Vervolgens verstuurt u de benodigde gegevens via de ‘workflowknop’ in Ridder iQ naar uw Transsmartsysteem. Het Transsmartsysteem zal op zijn beurt de kosten berekenen en track- & tracecode terugschrijven in Ridder iQ. Dit geldt ook voor de labels voor identificatie. Eventuele gegenereerde labels kunnen online gepreviewd worden. Door de automatische uitwisseling van gegevens is dubbele invoer verleden tijd. Op deze manier bent u verzekerd van een efficiënt en soepel lopend logistiek proces.

Webinar: ‘ERP-selectie: een stappenplan voor de maakindustrie’

8 september 2020
10:00
Online ,Online
Meer informatie en aanmelden

Neem contact op met onze specialist

Martijn Lieshout
mlieshout@ecisolutions.com
+ 31 (0)341 - 412 984


Leaflet Ridder iQ Transsmart Integratie
Download

Andere oplossingen

Scan Sys

Scan Sys

Scan en herken data op diverse documenten, waaronder inkoopfacturen, voor een snelle controle.


Locatiebeheer

Beheer alle artikelen die aanwezig zijn binnen uw maakbedrijf in één module. Van ontvangst, tot onderhanden werk, tot en met levering: Ridder iQ Locatiebeheer maakt alles inzichtelijk. De geleidebon is met deze module verleden tijd.

Projectmanagement

Projectmanagement

Creëer uw projecten met fases en budgetregels en beheer realtime alle lopende projecten.